Har du skiftet bank, oprettet en ny bankkonto eller ønsker du blot, at overførslen af penge skal ske til et nyt kontonummer, skal du kontakte din indløser.

Det er nemlig indløseren, der håndterer pengeoverførslen fra kundens konto til din konto. Det er derfor vigtigt, at din indløser er informeret om, hvilken bankkonto pengene skal overføres til.

Har du en indløsningsaftale ved Nets, skal du udfylde og indsende denne blanket. Ellers kan du kontakte følgende indløsere på disse numre:

Nets/Teller: + 45 44 89 29 30
Euroline: + 45 50 80 02 35
Swedbank: + 45 70 30 01 23
Handelsbanken: + 45 70 24 66 00
Elavon: +47 24 15 99 19

Det er derimod ikke nødvendigt at informere ePay om din nye bankkonto. Vi har ikke noget med pengene at gøre, men håndterer kundens kortoplysninger og kommunikationen mellem din indløser og din webshop.

Ændrer teksten på kundens kontoudtog sig?

Det er indløseren, der styrer teksten på kundens bankkontoudtog. Hvis du blot har fået en ny bankkonto, burde det ikke medføre ændringer i teksten på kundens konto, men vi anbefaler, at du spørger din indløser for at få det bekræftet.

Du skal kontakte din indløser for at ændre teksten, som vises på dine kunders kontoudtog.

Har du brug for hjælp? Så er du selvfølgelig velkommen til at hive fat i os på mail, chat eller telefon.